teisipäev, 22. august 2017

Montag, der 21. August 2017

Päev algas jällegi hommikusöögiga, millele järgnes Kaspari juhendatud töötuba. Töötoas kirjutasime anekdootide kohta käsikirju ja tegime nende kohta storyboardi´d. Panime  paika ka asjad, mida pidime oma dokumentaalfilmi jaoks filmima. Peale seda nautisime lõunasööki.
Peale lõunasööki läks osa grupist programmi esimesele matkale, teine osa grupist vaatas jällegi Kaspari juhendatud töötoas dokumentaalfilmi "Making a Murderer". Sellele järgnes õhtusöök.
Õhtul juhendas eesti grupp oma esimest töötuba, mille nimeks oli "Värvide Mäng". 
Sellega olid selle päeva planeeritud tegevused läbi.
    




Der Tag begann wieder mit dem Frühstück, worauf der erste, von Kaspar geleiteter Workshop begann. Der Workshop drehte sich darum unsere geschriebenen Anekdoten in ein Skript zu fassen und anschließend ein Storyboard zu erstellen. Außerdem wurde das Material für unseren Dokumentalfilm gedreht. Das Mitagessen folgte alsbald. Darauf ging ein Teil der Gruppe auf die erste Wanderung, die übrigen blieben mit Kaspar für den zweiten Teil des Workshops, in welchem sie sich die Doku "Making a Murderer" anschauten. Anschließend fand das Abendessen statt. Am Abend leitete die estnische ihren ersten Spieleabend, für welchen sie den Namen "Farben Spiel" wählten. 
Damit waren die Pläne des Tages erfüllt.

Matthias ja Karin



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar